Kvíz

01.05.2013 22:13

Takže milí čitatelia mám tu pre vás drobný kvíz či hádanku s odmenou. Je to hádanka, ktorú som riešila na niekoľkých anglických stránkach kde čítam poviedky a mňa celkom pobavila. O čo ide, takže napíšem vám iniciály niekoľkých dvojíc a iniciály fandomov (v slovenčine), z ktorých sú a vašou úlohou je ich identifikovať.
Príklad: HG/SS HP – Hermiona Grangerová/Severus Snape Harry Potter

1. hh/ed mfl
2. gg/ss klv
3. rb/so ov
4. ddlv/ve z
5. gh/lc h
6. sk/js sd
7. kt/ljg nvú
8. lg/ld žzrg
9. chb/md rac
10. gb/as azzd
11. lm/mh zk
12. pm/ds pm

13. jb/id a

14. nf/sd p


Zadanie máte a teraz k odmene. Ten kto správne identifikuje horeuvedené dvojice bude mať možnosť povedať dátum, kedy má pribudnúť nová kapitola či jednorázovka.

Konkrétne:

14 správnych odpovedí – 10 (rôznych) dátumov,

13 správnych odpovedí - 8 (rôznych) dátumov,

12 správnych odpovedí – 7 (rôznych) dátumov,

11 správnych odpovedí - 6 (rôznych) dátumov,

10 správnych odpovedí – 5 (rôznych) dátumov,

9 správnych odpovedí – 3 (rôzne) dátumy,

8 správnych odpovedí – 2 (rôzne) dátumy,

7 správnych odpovedí – 1 dátum,

Počet uznaných odpovedí je limitovaný (počtom toho čo mám preložené :o)
Takže ak sa niekto odhodlá to skúsiť odpoveď mi pošlite na e-mail: kapino107@gmail.com

 

P.S.: je to rovnaké zadanie ako minule, takže tí čo to už hrali, nemôžete súťažiť znovu, svoje odmeny ste už získali :o)

© Všetky práva vyhradené J.K. Rowling

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode