Posledné slovo - Epilóg

27.04.2012 19:00

Posledné slovo

od Kalina Lea

preklad kapi

 

Epilóg - O rok neskôr

Pre: sparky.uk

Od: me.uk

Dátum: 05.04.2005

Predmet: RE: Aký máš deň?

Rád počujem, že máš dobrý deň. Ja na druhej strane plánujem podať výpoveď pri prvej možnej príležitosti. Tri vybuchnuté kotlíky a to len doobeda! (Dobrotivý Merlin, práve som použil výkričník. Evidentne ma dohnali k šialenstvu.) Tým „oni“ samozrejme myslím tretiakov z Mrzimoru, ktorí nerozoznajú dračiu krv od svojich vlastných...no, viem, že nemáš rada, keď nadávam a tak radšej tú myšlienku nedokončím.

Potom som sa pohádal s Minervou kvôli bodom, ktoré som odobral jej milovanému Nebelvíru dnes ráno. Potrestal som tak jedného z dvojčiat Collierových – toho čo si včera na tréningu famfrpálu zlomil nohu. Podľa Minervy som mal prehliadnuť, že ten krpatý zasran päť minút meškal na moju hodinu. Veľmi nepríjemná hádka. Prisahám, že tá ženská má svoje lietajúce opice niekde schované.

No a potom som bol v našom byte a našiel som Krivonožku ako sa rozvaľuje na mojom župane. Osviež moju pamäť....čo presne vidíš na tej mačke? Ale hoci ho veľmi nerád vidím potĺkať sa po našom byte, musíme sa uistiť, že je v noci zavretý. Myšlienka, že by podľahol rozmnožovacím pudom s pani Norrisovou je desivá.

Takže takto vyzeral môj deň. Som rád, že ten tvoj bol lepší. Už len preto, že niekto nás bude musieť podporovať, keď podám výpoveď.

 

Pre: me.uk

Od: sparky.uk

Dátum: 05.04.2005

Predmet: Tárajúci manžel

Mrzí ma, že hneď z rána si zažil tri explózie. Ako iste vieš som viac než rada, že u mňa už explózie nie sú na dennom poriadku. Zas na druhej strane dnes ráno sa v triede štvrtákov  vyskytlo pár skutočne nepodarených kliatieb. Traja z tvojich slizolinčanov boli viac než polovicu vyučovania tak trochu plešatí.

Teraz k Daltonovi Collierovi....Severus, ten chlapec si zlomil nohu! Áno Poppy ho vyliečila, ale je logické, že ho to ešte bolí. V tomto súhlasím s Minervou. Strhnuté body sú jasným dôkazom tvojej predpojatosti voči Nebelvíru.

A som si celkom istá, že už som sa o tom zmienila, ale pre istotu to zopakujem. Severus je fyzicky nemožné, aby sa mačka rozvaľovala na župane, ktorý je zavesený!!! To skrátka nie je možné. Tvoj postreh o Krivonožkovi a pani Norrisovej beriem na vedomie, ale som si istá, že jeho vkus mu zabráni v tak desivej kombinácii. Jeho posledná aférka bola s nádhernou perzskou mačkou od susedov. Pochybujem, že by od nej prešiel k pani Norrisovej, bez ohľadu na to aké chladné noci sú v Bradaviciach.

Prosím ťa, výpoveď ešte nepodávaj. Niežeby som nebola ochotná nás oboch podporovať, ale nie som pripravená nechať teba a Krivonožku celý deň osamote v našom byte. Netúžim vidieť môjho kocúra ako prísadu do elixírov, bez ohľadu na to ako často spí na tvojom župane.  

 

Pre: sparky.uk

Od: me.uk

Dátum: 05.04.2005

Predmet: Nelojálne manželky

Evidentne dni, keď sa muž mohol obrátiť na svoju ženu pre podporu a povzbudenie sú minulosťou. Nechala si mojich slizolinčanov hodinu plešatých a ty mňa obviníš z predpojatosti? Nie som profesor Čarovania, ale viem, že si dokázala túto kliatbu zvrátiť, keď si bola štvrtáčka. Ak bude pán Collier čo i len sekundu meškať na moju hodinu, tak Nebelvír bude musieť nájsť spôsob ako dotiahnuť Pottera nazad do školy ak chce mať tento rok nádej na zisk Školského pohára.

Je fyzicky nemožné, aby kocúr, ktorý bol použitý ako prísada do elixírov spal na župane. Ďakujem pekne za tvoje kreatívne riešenie môjho problému s Krivonožkom.

Počkám s podaním výpovede, pretože na svoju ženu sa evidentne nemôžem spoľahnúť ohľadne podpory. Je to z mojej strany slabosť, ale napriek tomu sa teším, že ju dnes na večeri uvidím.

Och! Ten chlap ma stále dokázal poriadne naštvať! Ak si myslí, že jedna krásna veta ho vytrhne z problémov, v ktorých práve teraz je...

Stlačila som „odpovedať“.   

Pre: me.uk

Od: sparky.uk

Dátum: 05.04.2005

Predmet: RE: Nelojálne manželky

Evidentne trpíme rovnakou slabosťou, pretože ja sa tiež teším, že na večeri uvidím svojho muža. Nevysvetliteľné, ale je to tak.

Predpokladám, že keď sa vrátim večer domov nájdem Krivonožku živého a zdravého. Môžem ti však sľúbiť, že urobím všetko preto, aby sa tvoj deň zlepšil.

No tak možno som ho nechala vyviaznuť pomerne ľahko….ale mala som posledné slovo.

KONIEC

© Všetky práva vyhradené J.K. Rowling

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode